FAQ'S

Op deze pagina vind je een overzicht van onze veelgestelde vragen.




Hoe kan ik items reserveren?

In onze verhuurshop kun je alle gewenste items in je winkelmandje stoppen. In het winkelmandje kun je uiteindelijk per item zien of het beschikbaar is voor jullie dag. Je vult, om de beschikbaarheid te checken alleen de gebruikersdag in!

Je huurt de items voor 3 dagen - ophalen / gebruikersdag / retourdag.  

Als alle items beschikbaar zijn kun je kiezen voor zelf ophalen bij ons kantoor of het laten brengen van alle items. Hiervoor kun je de postcode invoeren van de locatie waar de items naar toe moeten, en dan worden de transportkosten berekend. Hierna vind je een prijsoverzicht en kun je de items afrekenen met ideal. 


Welke datum moet ik invullen?

Je voert alleen jullie gebruikersdatum in. Dus vier je het feest op 2 juni? Vul dan bij ophalen / geleverd én bij retour 2 juni in. 

Hanteren jullie een minimaal bestedingsbedrag?

Nee, wij hanteren geen minimaal bestedingsbedrag. 






Wanneer leveren jullie verhuuritems? 

Wanneer jullie kiezen voor transport nemen wij contact met jullie op over de leverdatum en tijd. Het liefst leveren wij een dag voor het evenement alle items. 

Let er op dat de locatie weet dat wij de items komen brengen, en dat we deze items droog kunnen neerzetten.  

Wij leveren alles in kratten en karren. Dit is Emballage, en hier moeten alle items ook weer netjes in terug geplaatst worden. Wij leveren de items op een afgesproken plek, wij zetten deze NIET voor jullie klaar op de gewenste plek. Wens je dit wel? Boek dan ons opbouw team , lees de alinea hieronder voor meer info over opbouw. 


Opbouw uitbesteden?

Willen jullie de opbouw uitbesteden? Dan snappen wij heel goed. 

Wij komen graag de items neerzetten! Ik maak hier graag een offerte op maat voor. Kies je voor opbouw op jullie event, dan is het wel mogelijk om op zaterdag te laten leveren en weer op  te halen. Kies voor gemak en besteed de opbouw uit zodat jullie gasten, familie en vrienden worden ontlast en iedereen kan genieten van jullie event!


Moet alles weer schoon retour?

Ja, alles wat je huurt moet in dezelfde staat weer retour. Er zijn een paar uitzonderingen op de regel. We zullen dit uitleggen tijdens de pick-up of het transport.


Hoe werkt het ophalen van de verhuuritems na jullie party?

Op de afgesproken dag en tijdstip halen wij alle huuritems weer op. Zet deze netjes en schoon weer in de bijgeleverde bakken / kratten etc klaar op de afgesproken plek.  

Moet er onnodig lang gewacht worden, op zoek gaan naar missende items of dingen zelf afbouwen?

Dan rekenen wij hier achteraf kosten voor door. 


Zelf ophalen en terug brengen, hoe werkt dat?

Als je hebt gekozen voor zelf ophalen en retour brengen dan stemmen we samen af wanneer dit het beste past. Je kunt de items bij ons  kantoor aan de Anthonie Fokkerstraat 57 G ophalen, en hier mag het ook weer retour gebracht worden. 

Je kunt dit met een eigen personenauto, busje of een dichte aanhanger doen. We keuren het niet goed als er items op een OPEN aanhanger worden vervoerd. Dit is dus niet toegestaan.




Wanneer is mijn bestelling definitief?

Als je alle items in je winkelmandje hebt geplaatst en de betaling is voldaan is de bestelling definitief en staan alle items voor jullie vast.


Schade!

Een ongeluk zit in een klein (dans)hoekje.  Kan gebeuren. We kijken naar de schade en of we het kunnen repareren of dat we het moeten vervangen. Wij rekenen hiervoor altijd €100,- borg.  Is de schade hoger dan de borg die is betaald dan overleggen we altijd even over de bijkomende kosten. 

Annuleren

Er kan altijd iets voorvallen waardoor je de items niet meer wenst te huren. In onze algemene voorwaarden hebben we termijnen opgenomen die dit uitleggen en waar jullie nog recht op hebben. 


Help het regent op onze dag!

Regen, in Nederland is dat geen gekke gedachte natuurlijk. En dit kan altijd gebeuren als je buiten een feest geeft en het weerbeeld is gevuld met donkere wolkjes en regendruppels. Helaas bieden wij geen slecht weer garantie, en staan alle verhuur items voor jullie dag gereserveerd. Wel kunnen we even meekijken naar een alternatief ( indien nog mogelijk)

Let op, de items mogen NIET buiten in de regen staan. 


Zijn nog niet al je vragen beantwoord? Neem dan even contact met ons op via de mail.