Bruiloftstyling


Een bruiloft plannen kan behoorlijk overweldigend zijn. De mooiste plaatjes komen voorbij en jullie willen ook graag dat alles 1 geheel is en het plaatje klopt. Maar jullie hebben geen idee hoe. De ceremoniemeester zien jullie dit niet doen, de familie moet ook kunnen genieten van deze dag en zelf wil je ook tijd hebben voor je haar en make-up.

Wellicht neemt de locatie een hoop uit handen, maar die gaan niet alle styling neerzetten, simpelweg omdat zij hier geen tijd voor hebben. Vaak kun je een dag van te voren ook niet terecht en moet het op dezelfde dag allemaal weer opgeruimd worden. Denk ook aan de ombouwmomenten gedurende de dag. Bloemstukken wil je misschien wel hergebruiken, en de stoelen van de ceremonie staan ook mooi aan de dinertafels.

Dan is een samenwerking met een bruiloft stylist een goede investering.

Als je een locatie iets meer 'eigen' wilt maken, of jullie trouwen op eigen terrein, dan is het fijn als er iemand is die deze plannen oppakt, jullie helpt met het creëren van een plan en de uitvoering opzich neemt.

Want zo'n dag kost meer energie dan je denkt, dus laat het over aan ons en ontzorg jezelf en jullie gasten!


Ons styling en opbouw team staat met liefde voor jullie klaar!

      



Contact

Na het eerste contact ontvangen jullie eerst onze vragenlijst. Na het invullen en retour sturen van de vragenlijst plannen we het eerste contact moment.

Eerste gesprek

We duiken tijdens dit gesprek wat dieper in op jullie styling wensen. Hoe ziet jullie dag er uit?

We bespreken welke items jullie willen gebruiken, materialen, kleuren, bloemwerk etc. Dit gesprek duurt ongeveer 1 a 1,5 uur.

Locatiebezoek

Hierna plannen we, indien nodig, een locatie bezoek in. Tijdens dit bezoek bekijken we alle ruimtes en kan ik een goed beeld schetsen van de benodigde tijd voor op/afbouw.

Moodboard en offerte

Na het locatiebezoek maar ik voor jullie een moodboard met een bijbehorende kostenbegroting.

in dit moodboard vind je per setting een overzicht van de sfeer, materialen en items die we begroot hebben.

In de begroting vind je alle verhuur materialen, alle extra items die we inkopen, de arbeid en de transport kosten.

Tweede gesprek

Een week na het versturen van het moodboard en de begroting bellen we nog even met elkaar om te kijken of alles naar wens is. Moeten er nog dingen aangepast worden? Dan zullen wij dit tijdens deze stap in het proces doen.

Offerte akkoord? Dan kunnen jullie gemakkelijk de offerte accepteren via de link. Hierna staan alle verhuur items en de datum voor jullie gereserveerd!

De eerste aanbetalingslink versturen we hierna per mail.

Nog iets wijzigen of toevoegen? Mail ons en dan voegen wij deze toe. 

Voorbereiding

In aanloop naar jullie bruiloft zorgen we ervoor dat we alles verzamelen en jullie dag voorbereiden. Items worden gemaakt en besteld, bloemen worden uitgezocht. Jullie kunnen altijd terecht met vragen. Zo'n 2 tot 1,5 week voor jullie bruiloft hebben we nog 1 x een detail gesprek om een laatste keer jullie dag door te nemen en dan is het bijna zover!

Dag van de bruiloft

Let's get married! Het gaat beginnen! Op de dag zelf zorgen we ervoor dat alles ruim op tijd klaar staat, bouwen we de settingen weer om en ruimen we alles weer netjes op.

Na jullie bruiloft

Jullie zitten nog even op die roze wolk van een geweldige dag! Wij zijn heel benieuwd hoe jullie de dag hebben ervaren, dus we mailen of bellen jullie even om jullie ervaringen te horen. En uiteraard zijn wij ook heel benieuwd naar de foto's! Die vertellen ook een heel verhaal, en wij zouden het heel leuk vinden om deze foto's te kunnen delen met andere bruidsparen in de toekomst! Ook komt het laatste financiele gedeelte aan bod. We sturen de laatste factuur naar jullie toe en ronden hiermee onze samenwerking af! 



Nu hoor ik jullie denken, wat kost een bruiloft stylist?

Geen enkele bruiloft is hetzelfde, immers trouwt de een op eigen terrein, in een kasteel of in een feestzaal.

Wij zijn van mening dat er voor elk budget een passende styling is.

Wij werken niet met een minimale besteding, maar vinden het prettig als we meerdere diensten mogen combineren.

Als we kijken naar wat bruidsparen bij ons uitgeven, dan hebben we even berekend wat er de afgelopen jaren gemiddeld bij ons qua styling in combinatie met verhuur en bloemwerk is uitgegeven.

Als je uitgaat van een gemiddelde bruiloft met zo'n 40/50 daggasten met een soortgelijke dagindeling Ceremonie / toost en taart / diner / feestavond dan spenderen bruidsparen gemiddeld* **:

  • Verhuur € 1000,-
  • Arbeid € 1200 / 1500
  • Transport € 200
  • Bloemwerk € 1000
  • Ballonnen € 500
  • Grafisch € 250

Waar zijn wij goed in?

Wij zijn goed in totaalconcepten. Buiten bruiloften en met name bij mensen thuis, dit vinden wij het allerleukst om te doen.

Met een blank canvas beginnen en het totale sfeer concept neer zetten. Wij zijn van de details en houden van nét dat beetje extra.

Eerder een groot bloemstuk wat impact maakt, dan kleine bloemetjes her en der. Toch die andere stoelen inhuren voor het diner omdat het plaatje dan helemaal klopt.

Maar wij floreren ook op een locatie waar wij de styling net een tandje hoger trekken, zodat het past bij de stijl en visie van jullie bruiloft.

Dit doen wij door middel van het aanbieden van meerdere diensten.

Zo houden wij de lijntjes kort, en zorgen we voor een samenhangend geheel.


Wij kunnen o.a voorzien in

  • Verhuur
  • Styling
  • Bloemwerk
  • Ballonnen
  • Gepersonaliseerd grafisch werk

Wij nemen een beperkt aantal bruidsparen aan voor een volledige styling.
Deze datums in het weekend zijn nog vrij voor 2024!
Trouwen jullie doordeweeks? Neem dan even contact op, grote kans dat dit gewoon mogelijk is!

  • Jan / Feb / Maart

  • 15 / 16 maart
  • 22 / 23 maart
  • April

  • 5 / 6 april
  • 12 / 13 april
  • 19 / 20 april
  • Mei

  • 17 / 18 mei
  • 25 mei
  • 31 mei
  • Juni

  • 1 juni
  • 28 / 29 juni
  • Juli

  • VOL
  • Augustus

  • 30 / 31 aug
  • Septemper

  • 6 / 7 sept ( onder optie)
  • 13 / 14 sept
  • 20 / 21 sept
  • 27 sept
  • Oktober / November / December

  • Voldoende data's beschikbaar

Interesse?

Willen jullie meer informatie over onze diensten? Neem dan contact met ons op voor meer informatie.

Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen: Via het contactformulier op deze website, stuur een e-mail naar info@partycreatives.nl, of bel ons telefonisch via 0649897679.